Skolan 

Hejsan människor!  Asså sommarlovet är redan slut, imorgon börjar jag skolan igen. Redan klockan 8:30 på första dagen. Det blir nog kul…  Jag är inte så mentalt redo för skolan men de har två dagarna blir iallafall lite chill. ”Kompisdagar” som vi brukar kalla det. Men en sak jag saknat är min tjej kompisar,  ni fattar inte hur kul vi brukar ha ihop,  vad vi än gör. En av de överraskade oss och kommer tidigare än tänkt från Bulgarien,  hon kommer till skolan direkt efter flygplatsen!  Vilken hjälpte 😉 

 På fredag ska vi till Stockholm på stadsvandring, varje klass i 9:an ska samla poäng (vi ska leka Harry Potter)  och klassen som får mest poäng i slutet av året får något.  Hoppas på klassresa men tanken om enkla biobiljetter finns där 😳 Imorgon ska jag föröka blogga innan jag går ut så ni får se min outfit, men ni vet vilken tidsoptimist jag är,så det blir kanske när jag kommit hem istället.  Vi ses imorgon 👋 då går jag i 9:an 😎

hittade ingen annan bild,  jag är sömnig ok. Måste vakna 6:45.. 😳