Jul 🙌🎀🎉

Hejsan människor! Nu är jag äntligen  i Tyskland!  Resan gick bra förutom att jag inte riktigt gillar att flyga, jag får alltid ont i magen av det. Inte ångest eller så ,jag blir också kallsvettig. Flyget var också försenad med 40 min, och jag hade sovit i bara 4-5 tim.  Hursomhelst jag filmade en liten bit av från att jag gick upp tills vi mötte Svetla, jag ska visa bebisen i framtiden vår första möte med henne/honom ✈🙌🙌  
Jag fastade då också och ni fattar inte hur sugen jag blev på choklad och andra rätter Svetla hade lagat. Jag åt till och med en vegansk smörgås på flygplatsen som för övrigt kostade överdrivet mycket och smakade gräs🙁 Men jag stod ut till 0:00 och när det stod 25December så öppnade vi presenterna och åt mat 🙌

Jag har en liten bildbomb till er här nedan:

God Jul allihop ! 💕💕🎉