Lyckad kväll

Hejsan människor! Jag kom hem väldigt sent igår, runt kl ett och jag var super trött så jag la mig direkt. Det var masaa trafik också även fast det var så sent, jag trodde att det typ inte skulle finnas några bilar på vägen. Men vi hade iallafall super kul! Vi dansade, åt och tog bilder. Jag och Melissa frös ihjäl för att få till bra bilder och vinklar , men om man vill vara fin så får man lida pin 😋

Ni vet att jag alltid dagen efter dessa fester får tillfälligt tinnitus i några dagar och jag är alltid livrädd för att jag ska få riktigt tinnitus. Just nu så pratar vi om det i skolan också så jag tar det på mer allvar nu. Det var därför på tiden att skaffa öronproppar . Jag hade det under hel kvällen och idag känndes det ingenting. Riktigt lifesaver. Efter att jag hade fixat mig igår så såg mitt rum helt förfärligt ut så jag har i stort sätt städat idag nästan hela dagen, ni borde ha sett det rosa läppstiftet som på något sätt hade kletats på hela vita sminkbordet 😐

Nu ska jag ta och lägga mig 😪, bilderna från kvällen ser ni här nedan: