Things you need in your bag

Hejsan människor!  Nu när skolan närmar sig (bara en vecka kvar 😔) så tog jag äntligen tag i min väska och rensade den. Sedan tog jag fram min nya favorit necessär som jag visade i Holland haulen och fyllde den med saker som jag behöver i skolan. (Eller kan behövas, jag gillar att vara förberedd 😊) 


Så vi går genom min lista 📃 :

1. Bodymist’s, jag har idrott varje dag så den behövs och får precis plats i necessären 

2. Deo i en mindre förpackning,  somsagt så är det för idrottens skull
3. Spegel,läppstift och ögonfransböjare. Iallafall att det lägger sig 😉

4. Hörlurar och sån där uttag till två hörlurar.  Jag brukar alltid glömma mina hörlurar hemma eller  i skåpet och då blir jag totalt uttråkad i bussen. Det ska inte hända igen, och uttaget är för att lyssna på musik tillsammans med mina kompisar 😉

5. Sedan har vi näsdukar och huvudvärks tabletter då sjuksköterskan alltid är borta förvånansvärt nog när jag behöver hjälp 😒

6. Efter att jag redan hade tagit bilden och lagt tillbaka allt kom jag på att lägga dit plåster och halstabletter 😄

Nu är jag redo inför krig 🙌😉👍