Produktiv 

Hejsan människor!  Jag har varit såå produktiv idag 🙌👍 Jag bestämmde  mig för att  spendera dagen med att storstäda mitt rum och omorganisera min garderob och sminkbord. Det blev två påsar efter rensningen och det tog mig nästan hela dagen. Jag hann lyssna på 5 podcasts och kolla på Liverpool matchen, de vann så klart 😎 Go reds!  

Och bästa fyndet idag var ett helt nytt Claudia läppstift i den efterlängtade färgen som jag inte hittade någonstans. Jag hittade läppstiftet min päls,  ni vet sån päls som man brukar ha över skinnjackor. Den var i fickan, jag blev så glad!  Jag hade letat överallt Åhléns,  Kicks m.m för att hitta den färgen men jag lyckades aldrig. Jag måste tydligen ha glömt bort den 😳 Nu ska jag gå in och tvätta håret eftersom jag tänkte testa hårtorkens olika tillbehör som man kan sätta på. Jag ska testa den stora med taggar på och se om håret blir kruligt 🙌🙌