Skam

Hejsan människor! Ni fattar inte hur mycket jag älskar den norska serien Skam. Den är sååå bra gjord och genomtänkt, verkligen värd att kolla på. Tyvärr så blir nu säsong 4 den sista. Den sista, men mest intressanta faktiskt. Huvudpersonen den här säsongen är Sana, min favorit. Jag känner faktiskt igen mig lite hos Noora men mest hos Sana. Hon är så intelligent och mystisk , en väldigt intressant karaktär. Det första avsnittet av säsong fyra sänds på måndag kl 13:28 på Nrk’s webbsida. I Sverige får vi nog se den 1-2 månader senare tyvärr 🙄 Jag såg trailern till säsongen och jag fick verkligen gåshud när jag kollade på den. Verkligen så bra redigerat och så många frågeställningar och ledtrådar. Jag läste i en blogg dä en peron diskuterar kring ledtrådarna och jag kan länka både trailern och blogginlägget här nedan så att ni kan ta del av den 🤗 LYSSNA PÅ MUSIKEN TILL TRAILERN! 😍

Trailern: https://youtu.be/0wwbT6ZlWks

Blogginlägget:http://www.sydsvenskan.se/2017-04-07/sana-blir-huvudperson-i-sista-sasongen-av-skam