Allt var bättre förr

Hejsan människor! Något jag verkligen inte kan hantera är förändringar. Jag hatar verkligen förändringar. De får mig att bli instabil,jag kan liksom inte hantera det. De största förändringarna i mitt liv som jag mest påverkats av var när min syster flyttade ut hemifrån och när våran klass i 7:an splittrades. När min syster flyttade ut gick jag i 6:an höstterminen. Jag kan lova att jag grät i en hel vecka eftersom jag saknade henne, det var inte så att hon flyttade någonstans i Stockholm eller i Sverige utan hela vägen till Tyskland. Men efter ett tag så vande jag mig och accepterade det, jag saknar henne jätte mycket fortfarande så klart men jag har stabiliserat mig så att säga 😉 Vi brukar alltid ses flera gånger om året också,  så det är bra. Btw så ska hon och hennes pojkvän också följa med till Holland 🙌

Hursomhelst så kommer vi till punkt nummer två. Klassen som splittrades.  Den klassen var på riktigt världens bästa klass. Jag kan verkligen inte förklara hur bra jag trivdes i den. Det var inte en enda person som var utanför,  vi höll alltid ihop. Skolan bestämde tyvärr att vi skulle göra om klasserna så jag hamnade med mina två bästa kompisar och det är jag verkligen jätte glad över,men men. Den ”nya” klassen,  (det har ju snart gått två terminer med den) känns inte på samma sätt som min förra klass gjorde. Jag gillar den nya klassen också, men den är liksom inte som dem förra. Hur mycket än jag försöker inte tänka på det, och inbilla mig att den är bättre än den gamla så går det inte. Klassen är ju bra, men inte som den förra. Det är bra nu med mina deppade texter och filosofi. Nu ska jag ta och leta efter en passande bild, vi ses imorgon 👋